Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Zajištění úklidových a domovnických prací ve vybraných objektech Města Kutná Hora
Odesílatel Markéta Holubová DiS
Organizace odesílatele Město Kutná Hora [IČO: 00236195]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 19.02.2018 11:01:22
Číslo jednací ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
Předmět Re: Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

Vážená paní Nesvadbová,

v objektech jsou prostory pro zázemí úklidu, to jsou úklidové místnosti, kde je umožněn bezplatný odběr vody, místnosti jsou uzamykatelné.
K Vašemu dotazu ohledně zajištění odběru el. energie a prostor pro převlékání zaměstnanců a odložení osobních věcí, další prostory nejsou, není zajištěn ani odběr el. energie (není potřeba), společné prostory jsou osvětlené.

S pozdravem


Markéta Holubová, DiS.
referent odboru správy majetku
Městský úřad Kutná Hora
tel.: +420 327 710 188
www.mu.kutnahora.cz

Původní zpráva

Datum 29.01.2018 12:07:16
Číslo jednací ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
Předmět Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

V návrhu smlouvy v čl. IV. odst. 5. je uvedeno následující:
„Objednatel je povinen zajistit poskytovateli přístup do prostor, v nichž budou prováděny úklidové práce a poskytnout mu další součinnost nutnou k provádění úklidových prací. Objednatel také poskytne poskytovateli prostory pro zázemí úklidu (tj. sklad na úklidové potřeby a nástroje) a umožní mu bezplatný odběr vody.“

Může zadavatel ještě upřesnit, jak to je s odběrem el. energie a s prostory pro převlékání zaměstnanců a odložení osobních věcí?

Děkuji.