Ostatní dokumentace - veřejná

Informace o dokumentu

Název: Servisní smlouva na údržbu kogeneračních jednotek a související technologie
Popis: SERVISNÍ SMLOUVA
NA
ÚDRŽBOVOU A SERVISNÍ SLUŽBU
KOGENERAČNÍCH JEDNOTEK A
SOUVISEJÍCÍ TECHNOLOGIE
OBJEDNATEL: KH TEBIS s.r.o.
DODAVATEL: Bosch Termotechnika s.r.o.
Číslo smlouvy
2
1. SMLUVNÍ STRANY
KH TEBIS s.r.o.
Sídlem Kutná Hora, Puškinská 641, PSČ 284 01
Zápis v OR Městský soud v Praze, oddíl C, vložka 25952
IČ: 475 42 713
DIČ: CZ47542713 (plátce DPH)
Bankovní spojení: ČSOB, a.s.
č. účtu: 207972069/0300
Zastoupená:
Zástupce ve věcech smluvních:
Zástupce ve věcech technických:
(dále jen Objednatel)
a
Bosch Termotechnika s.r.o.
Sídlem Průmyslová 372/1, Praha 10, PSČ 108 00
Zápis v OR Městský soud v Praze, oddíl C, vložka 121629
IČ: 18953573
DIČ: CZ18953573 (plátce DPH)
Bankovní spojení: Citibank Europe plc, organizační složka, Praha 6
č. účtu: 2050250103/2600
BIC: CITICZPX
IBAN: CZ 69 2600 0000 0020 5025 0103
Zastoupená:
Zástupce ve věcech smluvních:
Zástupce ve věcech technických:
Zástupce ve věcech servisních:
(dále jen Dodavatel, společně s Objednatelem dále jen „Smluvní strany“)
2. PŘEDMĚT SMLOUVY A MÍSTO PLNĚNÍ DÍLA
2.1 Předmětem této smlouvy je provádění:
• pravidelných kontrol kogeneračních jednotek a související technologie specifikované
níže v odst. 2.2; a
• dalších servisních služeb a výkonů na základě objednávek Objednatele.
2.2 Kogeneračními jednotkami (dále jen „KGJ“) a souvisejícími technologiemi (dále jen
„Technologie“, společně s KGJ dále jen „Zařízení“) se rozumí jednotky instalované
Dodavatelem na základě Rámcové smlouvy o dodávce kogeneračních jednotek, kterou Smluvní
strany uzavírají společně s touto Smlouvou (dále jen „Rámcová SOD“) v kotelnách
Objednatele v Kutné Hoře:
• kotelna Hlouška na adrese Puškinská č.p. 641 (stav roku 2018)
3
2.3 2.4 Hranice působnosti této Smlouvy blíže vymezující zásahy hrazené Objednatelem vyznačí
Dodavatel v projektové dokumentaci díla podle Rámcové SOD.
3. ROZSAH ÚDRŽBOVÉ SLUŽBY
3.1 Dodavatel se zavazuje k provádění údržby KGJ v rozsahu a v intervalech dle Plánu údržby,
který tvoří Přílohu č.1 této Smlouvy (dále jen „Plán údržby“). Dodavatel si vyhrazuje právo
provést údržbu i v jiných termínech, než je uvedeno v Příloze 1.
3.2 Údržba KGJ zahrnuje:
a. kontrola, údržba, udržování v provozuschopném stavu a případná oprava nebo výměna
částí KGJ vymezených v Příloze č. 2 a aktualizace řídicího software KGJ;
b. dodání a odstranění provozního prostředku tzn. mazacího motorového oleje, provozních
kapalin a jejich ekologickou likvidaci.
3.3 Údržba Technologie zahrnuje činnosti dle plánu údržby Technologie, který je součástí Přílohy
č. 1 této Smlouvy.
3.4 Údržba se provádí v řádné provozní době Dodavatele, kterou je pondělí až čtvrtek od 6:00 –
20:00 hod. a v pátek od 6:00 – 14:00 hod. nebo v jiné čase domluveném s technickým zástupcem
Objednatele.
3.5 Pro vyloučení pochybností se provádění údržby nepovažuje za uplatnění práva z vadného plnění
ze strany Objednatele.
3.6 Objednatel informuje Dodavatele, že do dosažení plánovaného limitu motohodin pro
plánovanou údržbu KGJ dle Plánu údržby zbývá 200 motohodin, nebo nastane-li dříve, ohlásí
Objednatel Dodavateli potřebu údržby podle zobrazení na displeji modulu KGJ nejméně 10
pracovních dnů před datem vypršení servisního intervalu.
4. ZÁRUČNÍ OPRAVY
4.1 Dodavatel poskytl Objednateli záruku na Zařízení v rozsahu a dle podmínek stanovených
v Rámcové SOD a podmínek stanovených v Příloze č. 3 této smlouvy (dále jen „Provozní
podmínky“).
4.2 Smluvní strany se dohodly, že na výzvu Objednatele po každém záručním servisu provede
Dodavatel na náklady Objednatele měření účinnosti Zařízení a zpracuje o měření protokol,
nestanoví-li Objednatel, že takové měření nepožaduje. Cena úkonu v případě požadavku na
autorizované měření dle bodu 4.2. bude vždy předem písemně dohodnuta Smluvními stranami
(objednávka, nabídková cena, přijetí nabídky).
5. MIMOZÁRUČNÍ OPRAVY
5.1 Pro vyloučení pochybností tato smlouva nezahrnuje provedení oprav a jiných servisních prací,
jejichž potřeba vznikla v důsledku nedodržení Provozních podmínek (dále jen „Mimozáruční
opravy“), a které tak budou provedeny na základě samostatné dohody Smluvních stran.
5.2 Tato smlouva nezahrnuje změny a dodatky výstroje a vybavení Zařízení, rovněž i potřebná
přizpůsobení a změny Zařízení vyvolané novými nebo změněnými předpisy, zvýšené náklady
při omezení přístupnosti ke KGJ oproti výchozímu stavu, konzervaci KGJ při přerušení provozu
na dobu delší než 3 měsíce s výjimkou požadavku na plnění emisních limitů dle specifikace
uvedené v Příloze č. 5 zadávací dokumentace.
4
5.3 Objednávky a provedení Mimozáručních oprav a ostatních plnění dle tohoto článku se řídí
Přílohou č. 4 – Všeobecné dodací podmínky Bosch Termotechnika s.r.o. ve znění ke dni podpisu
této Smlouvy.
Za tuto činnost bude Dodavatel účtovat Objednateli následující odměnu:
q Kč 840,-/hod. za servisní práce v pracovní době od 7:00 do 17:00 hod.
q Kč 330,-/hod. za čas strávený na cestě
q Kč 12,80/km
q Kč 1 160 ubytování a diety (paušál)
q příplatky mimo pracovní dobu, o víkendech a státních svátcích ve výši 25%
Tyto sazby jsou však platné pouze pro kalendářní rok v němž je uzavřena tato smlouva. Aktuální
sazby budou uvedeny v aktuálním ceníku, který Dodavatel zašle Objednateli na jeho vyžádání.
Odměna za technickou pomoc servisního technika dle tohoto bodu bude vypočtena dle
pracovních výkazů a dle sazeb uvedených v tomto bodě smlouvy. Odměna za tuto činnost
servisního technika je splatná na základě faktury vystavené Dodavatelem průběžně po obdržení
pracovních výkazů servisního technika. Splatnost faktury činí 30 dní ode dne vystavení nebo
dle data splatnosti uvedeného ve faktuře.
6. ZPŮSOB OHLÁŠENÍ A ŘEŠENÍ VAD
6.1 Objednatel je povinen bez zbytečného prodlení informovat Dodavatele o vadě na Zařízení.
Dodavatel nenese odpovědnost za vady vzniklé z důvodu pozdního nahlášení vad
Objednatelem. Uvedené se nevztahuje na vady, které nebyl schopen Objednatel z pozice
obsluhy rozpoznat. Za nahlášenou nutnost opravy se považuje nahlášení poruchy Objednatelem
takto:
a. v pracovní době ve dnech pondělí až čtvrtek od 8:00 do 16:30 hod. a v pátek od 8:00 do
14:00 hod. telefonicky na tel. čísle 272 191 128 nebo e-mailem
b. po pracovní době se v nutnosti naléhavé pomoci telefonicky na tel. č.:.
6.2 Každé nahlášení vady musí Objednatel současně potvrdit písemně (vč. e-mailové zprávy na
shora uvedený e-mail Dodavatele). Každá nahlášená vada z displeje KGJ musí být přesně
uvedena, jiná závada blíže telefonicky vysvětlena. Za nedostatečné se považuje pouze písemné
nahlášení vady Objednatelem bez pokusu o telefonické spojení s Dodavatelem nebo opačně.
6.3 Není-li dohodnuto jinak, začíná odstraňování vady, která úplně zablokuje chod KGJ
v pracovních dnech do 24 hodin od doručení písemné reklamace. O víkendech a státních
svátcích do 48 hodin. Do zahájení odstraňování vady se počítá také telefonická analýza poruchy
pomocí dálkového monitorovacího systému nebo dálkový telefonický dialog s obsluhou na
místě.
6.4 Lhůta pro odstranění vady se přiměřeně prodlužuje při událostech vyšší moci a při vzniku
nepředvídatelných překážek, ležících mimo vůli Dodavatele, pokud mají značný vliv na průběh
práce. To platí také tehdy, když se taková událost vyskytne u subdodavatele náhradních dílů
nebo během již existujícího zdržení. Dodavatel sdělí neprodleně Objednateli existenci takových
překážek.
6.5 Dodavatel se zavazuje zahájit odstraňování vad a vady kontinuálně odstranit v co nejkratší době.
5
7. POVINNOSTI OBJEDNATELE
7.1 Objednatel je povinen dodržovat při provozu Provozní podmínky.
7.2 Objednatel se zavazuje poskytnout Dodavateli potřebou součinnost ke splnění povinností dle
této smlouvy, kterou se rozumí zejména:
a. Objednatel je povinen pro Dodavatele zajistit bezpečný přístup k Zařízení a zajistit takové
podmínky, aby měl Dodavatel možnost řádně, včas a bezpečně provést činnosti dle této
smlouvy. Objednatel zajistí minimální bezpečný předepsaný pracovní prostor na
pracovišti. V případě plánovaných jiných souběžných prací bude Dodavatel předem
informován o těchto probíhajících činnostech a bude seznámen s jejich riziky, které pro
tyto činnosti vyplývají. V případě hrozících kolizí pracovních činností nebo zvýšeného
rizika úrazu nebo porušení bezpečnosti práce při souběhu neodsouhlasených činností
Dodavatelem, je Dodavatel oprávněn odmítnout provedení činnosti dle této smlouvy.
b. Objednatel zajistí na požádání přístup k sociálním zařízením. Na pracovišti musí být
zajištěny základní bezpečnostní podmínky odpovídající danému zařízení v souladu
s bezpečnostními předpisy pro dané zařízení. Objednatel je povinen zajistit řádné
osvětlení pracoviště. Dále je Objednatel povinen zajistit hladký příjezd servisního vozidla
Dodavatele do blízkosti Zařízení, a to bez zbytečných zdržení. Objednatel umožní
parkování servisního vozidla v blízkosti zařízení. Za započetí činnosti dle této smlouvy
se považuje příjezd technika na vstupní místo Objednatele (recepce, vrátnice apod.)
včetně případného čekacího času pro vyřízení vstupních formalit.
c. Objednavatel je povinen umožnit Dodavateli, resp. jím pověřené osobě dálkový přístup
přes monitorovací systém Bosch MEC Remote1
d. KGJ bude dobře přístupná pro servisní vozidlo, bez toho že Dodavateli vzniknou
dodatečné náklady (např. bez poplatků za parkoviště, vozidlo může v době servisní
činnosti stát na blízkém a snadno přístupném místě atd.).
e. Objednatel zajistí Dodavateli neomezený přístup k místu instalace KGJ bez vzniku
prostojů na straně Dodavatele.
7.2.1 Objednatel bude k zastižení ve věci servisu/ technické součinnosti pro techniky Dodavatele
NON-STOP na telefonním čísle: , email: nebo v pracovní dny od
8 do 15 hod.:
7.3 Objednatel se zavazuje zajistit u Zařízení pro Dodavatele bezplatně k dispozici prostor s
odpovídajícím zabezpečením pro uložení provozních prostředků (olej, chladicí kapalina)
chráněný proti neoprávněnému přístupu s výjimkou zaměstnanců provozu Objednatele.
Dodavatel se zavazuje, že trvale uložené množství oleje nepřekročí 100 l na každou
instalovanou KGJ. Maximální množství dočasně uloženého oleje činí 220 l na každou KGJ.
Toto množství může být předem zavezeno před každým plánovaným servisním zásahem.
Následně je upotřebený olej možné zde dočasně uskladnit do doby svozu v množství max. 40 l
na každou KGJ. Za dočasné uložení se považuje doba v max. délce jednoho kalendářního
měsíce.
1 Datový router v rozváděči kogenerační jednotky (dodávka kogenerační jednotky) a přípojka LAN s přenosovou rychlostí >3000
kBit/s v bezprostřední blízkosti kogenerační jednotky včetně propojení.
6
8. OSTATNÍ PRÁVA A POVINNOSTI DODAVATELE
8.1 Povinnosti Dodavatele dle čl. 3 a 4 výše v této smlouvě jsou dokončeny k okamžiku vystavení
servisního záznamu Dodavatelem. Neuvede-li Objednatel v okamžiku předání záznamu,
v případě absence Objednatele na místě do 48 hodin (svátky a víkendy se do uvedené lhůty
nezapočítávají) od vystavení záznamu, své případné výhrady ke pracím Dodavatele, má se za
to, že příslušná povinnost byla provedena řádně.
8.2 Dodavatel k tomu účelu má uzavřeno pojištění proti škodám třetím osobám ve výši 50 mil. Kč.
8.3 Dodavatel prohlašuje, že bude mít k dispozici náhradní díly Zařízení po celou dobu jeho
životnosti, minimálně však po dobu 15 let ode dne uzavření Rámcové SOD.
8.4 Dodavatel poskytuje Objednateli záruku na náhradní díly Zařízení v délce 6 měsíců ode dne
jejich dodání, není-li uvedeno jinak.
8.5 Dodavatel si vyhrazuje právo splnit své povinnosti z této smlouvy prostřednictvím třetí osoby.
Odpovědnost Dodavatele za řádné splnění těchto povinností zůstává nedotčena.
9. VYŠŠÍ MOC
9.1 Smluvní strany nenesou odpovědnost za nesplnění nebo za porušení svých závazků či
povinností v případě tzv. „vyšší moci“, což znamená zejména stávky, vládní akce, válka, požáry
nebo další případy, které jsou pro strany mimořádné, nevyhnutelné, nepřekonatelné,
nepředvídatelné a neodvratné. Za vyšší moc se nepovažuje překážka, která vznikla až v době,
kdy byla dotčená strana se svým plněním již v prodlení.
9.2 Strana dovolávající se postižení vyšší mocí, musí tuto skutečnost neprodleně písemně oznámit
druhé straně a provést veškerá rozumná opatření k zmírnění následků neplnění smluvních
povinností. Smluvní strany jsou povinny smlouvu dodržet, pokud působení vyšší moci netrvá
déle než 6 měsíců. Všechny lhůty se prodlužují o dobu trvání vyšší moci. Po 6 měsících trvání
vyšší moci má každá ze smluvních stran právo od smlouvy odstoupit.
9.3 Smluvní strany jsou povinny se navzájem o vzniku a zániku vyšší moci bezprostředně mailem
informovat, následně pak písemně. Jinak nemají právo se na vyšší moc odvolávat.
10. SANKČNÍ UJEDNÁNÍ A ZÁNIK SMLOUVY
10.1 Objednatel je povinen uhradit Dodavateli paušální náhradu nákladů ve výši 6 000,- Kč za každý
výjezd k Zařízení v případě, že mu neposkytne součinnost dle odst. 7.2 výše v této smlouvě a
dále v případě výjezdu k vadě, která se ukáže nebýt záruční vadou Zařízení, tzn. že není
způsobena kogenerační jednotkou. Nárok na náhradu škody zůstává nedotčen.
10.2 V případě prodlení Objednatele se zaplacením peněžitých závazků z této smlouvy je Dodavatel
oprávněn účtovat Objednateli úroky z prodlení ve výši stanovené platnými právními předpisy,
tj. procentuální sazbou z neuhrazené částky za každý započatý den prodlení. Přesáhne-li
prodlení dle tohoto odstavce dobu 60 dní, je Dodavatel oprávněn od této smlouvy odstoupit.
O prodlení peněžitých závazků bude Objednatel informován písemně poštou na adresu jeho
sídla.
10.3 Objednatel je oprávněn od této smlouvy odstoupit v případě, že ji Dodavatel poruší podstatným
způsobem. Za podstatné se má prodlení s provedením údržby Zařízení delším 60 dní, které
Dodavatel neodstraní ani v dodatečné lhůtě, kterou mu Objednatel stanovil v písemné výzvě
k odstranění prodlení.
7
10.4 Objednatel může požádat o prodloužení lhůty splatnosti peněžitých závazků dle článku 10.2,
maximálně však o 10 dnů.
10.5 Dodavatel je oprávněn odstoupit od této smlouvy v případě, že:
a. Objednatel neposkytne opakovaně Dodavateli součinnost potřebnou k plnění povinností
Dodavatele dle této smlouvy nebo nezajistí podmínky poskytnutí prací dle této smlouvy
ani v dodatečné přiměřené lhůtě určené Dodavatelem,
b. existují opakovaně důvody na straně Objednatele, které Dodavateli brání v provedení
dohodnutých povinností (jako např. nepřipravenost Zařízení pro provedení prací dle této
smlouvy, technický stav Zařízení ohrožuje bezpečnost osob nebo jejich zdraví, případně
hrozí škody na majetku nebo zařízení),
c. na Zařízení byly provedeny cizí neautorizované zásahy bez předchozí konzultace a
písemného souhlasu Dodavatele, které svým charakterem ohrožují nebo mohou ohrozit
bezpečný provoz Zařízení nebo zdraví osob nebo jsou v rozporu s právními předpisy a
technickými normami pro dané Zařízení,
d. Objednatel opakovaně porušuje Provozní podmínky,
e. na Zařízení nejsou prováděny povinné předepsané revize a zkoušky,
f. bylo ohledně majetku Objednatele zahájeno insolvenční řízení.
11. CENA A SPLATNOST
11.1 Smluvní strany si sjednaly cenu za provádění údržby Zařízení dle čl. 3 výše v této smlouvě fixní
částkou za každý započatý rok trvání této smlouvy ve výši 171.100,- Kč bez DPH / 1 ks KGJ
(dále jen „Cena“).
11.2 V případě, že počet provozních hodin jedné KGJ (jakékoliv) přesáhne 3 000 provozních
motohodin za rok provozu, je Dodavatel oprávněn vyúčtovat Objednateli dodatečnou odměnu
za 1 každou provozní hodinu jedné KGJ nad tento limit (dále jen „Dodatečný poplatek“). Pro
takový případ se Smluvní strany dohodly na sepsání Dodatku této servisní smlouvy, který bude
specifikovat navýšení počtu motohodin a dodatečnou odměnu Dodavateli.
11.3 Cena je splatná ve 4 rovnoměrných splátkách, každá splátka splatná v první den nadcházejícího
čtvrtletí (1. leden, 1. duben, 1. červenec a 1.říjen). Dodatečný poplatek je splatný na základě
daňového dokladu – faktury Dodavatele.
11.4. Lhůta splatnosti faktury je 14 dnů od data doručení faktury. Smluvní strany se dohodly, že
Dodavatel bude zasílat faktury Objednateli elektronicky na adresu: v den jejich
vystavení.
12. ÚPRAVA CEN
Cena dle čl. 11 výše v této smlouvě může být upravena o hodnotu indexu inflace určeného dle
následujícího vzorce.
P = P0 x (0,30 L1/L0 + 0,50 M11/M01 + 0,20 M12/M02)
30% kompenzace změny ceny mezd
50% kompenzace změny ceny materiálů
20% kompenzace změny ceny mazacího motorového oleje (mazací a jiní oleje)
8
P0 výchozí cena při uzavření smlouvy
L0 Průměrná hrubá měsíční mzda v průmyslu, řádek 35 “Výroba a rozvod elektřiny,
plynu, tepla a klimatizovaného vzduchu” Základ pro index 100 % je hodnota v 3.
čtvrtletí (3.Q)
L1 Hodnota indexu průměrné hrubé měsíční mzdy v 3. Q. příslušného kalendářního roku
M01 Index „Spalovací motory a turbíny” Stat. Bundesamt, Odborná série 17 řada 2 (lfd.Nr.
440,GP = 2811
Základ: Průměr z měsíčních hodnot indexů od říjen 2016 do září 2017)
M11 Průměr z měsíčních hodnot indexů mezi zářím roku, v kterém probíhá změna cen, a
říjnem předešlého roku.
M02 Index „Mazací oleje, jiné oleje“ Stat. Bundesamt, Odborná série 17 řada 2 (lfd.Nr.
18,GP = 192029
Základ: Průměr z měsíčních hodnot indexů od říjen 2016 do září 2017)
M12 Průměr z měsíčních hodnot indexů mezi zářím roku, v kterém probíhá změna cen, a
říjnem předešlého roku.
Indexace mezd je určena Českým statistickým úřadem, indexace materiálu a oleje je určena spolkovým
statistickým úřadem Německa – Statisches Bundesamt).
13. DOBA PLATNOSTI
13.1 Tato smlouva je platná dnem podpisu oběma Smluvními stranami a účinná ode dne uvedení
všech KGJ do provozu, nestanoví-li rozhodnutí Objednatele dobu pozdější. Smlouva se uzavírá
na dobu určitou 15 let.
13.2 Objednatel má právo požadovat na Dodavateli dočasné zastavení všech činností souvisejících
s plněním závazku Dodavatele z této smlouvy (sistace). Oznámení o sistaci smlouvy na další
kalendářní rok je Objednatel povinen oznámit Dodavateli nejpozději do 30. 9. aktuálního roku.
Po obnovení účinnosti této smlouvy je Objednatel povinen doplatit Dodavateli Cenu za
kalendářní roky, ve kterém byla tato smlouva sistována.
14. DORUČOVÁNÍ
14.1 Jakékoli oznámení, žádost či jiné sdělení, jež má být učiněno či dáno Smluvní straně dle této
smlouvy bude učiněno či dáno písemně. Toto oznámení, žádost či jiné sdělení bude, pokud z této
smlouvy nevyplývá jinak, považováno za řádně dané či učiněné druhé smluvní straně, bude-li
doručeno osobně, doporučenou poštou, kurýrní službou nebo e-mailem, na níže uvedenou
adresu příslušné smluvní strany nebo na takovou jinou adresu, kterou tato příslušná smluvní
strana určí v oznámení zaslaném druhé smluvní straně:
Dodavatel:
Adresa: Bosch Termotechnika s.r.o., Průmyslová 372/1, 108 00, Praha 10
K rukám:
Email:
Objednatel:
Adresa: KH TEBIS s.r.o., Puškinská 641, 284 01, Kutná Hora
K rukám:
Email:
14.2 Jakékoliv oznámení podle této smlouvy bude považováno za doručené:
9
a) dnem fyzického předání oznámení, je-li oznámení zasíláno prostřednictvím kurýra nebo
doručováno osobně; nebo
b) dnem doručení potvrzeným na doručence, je-li oznámení zasíláno doporučenou poštou;
nebo
c) dnem doručení s následným potvrzením neporušeného doručení, v případech, kdy
oznámení bylo doručováno emailem; nebo
d) dnem, kdy bude, v případě, že doručení výše uvedeným způsobem nebude z jakéhokoli
důvodu možné, oznámení zasláno doporučenou poštou na adresu určenou shora
uvedeným způsobem, avšak k jeho převzetí z jakéhokoli důvodu nedojde, a to ani ve
lhůtě 3 pracovních dnů od jeho uložení na příslušném poštovním úřadu.
15. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
15.1 Nedílnou součástí této smlouvy jsou tyto přílohy:
Příloha č. 1 Plán údržby
Příloha č. 2 Seznam opotřebitelných a náhradních dílů pro plánované servisní údržby a
opravy
Příloha č. 3 Provozní a záruční podmínky
Příloha č. 4 Všeobecné dodací podmínky Bosch Termotechnika s.r.o.
15.2 Odchylná ujednání v této Servisní smlouvě mají přednost před Všeobecnými dodacími
podmínkami, uvedenými v příloze č. 4.
15.3 Smluvní strany se zavazují spolupracovat vždy a v každém ohledu tak, aby se tato smlouva
plnila způsobem uspokojujícím obě Smluvní strany. Smluvní strany jsou povinny se předem,
bezodkladně a vzájemně informovat o veškerých skutečnostech a změnách rozhodných a
důležitých pro realizaci této smlouvy.
15.4 Smluvní strany nejsou oprávněny postoupit jakoukoli pohledávku z této smlouvy nebo tuto
smlouvu bez předchozího písemného souhlasu druhé Smluvní strany. Smluvní strany jsou
oprávněny provést zápočet svých pohledávek pouze s předchozím písemným souhlasem druhé
Smluvní strany.
15.5 Pokud se jakékoli ustanovení této smlouvy stane neplatným či nevymahatelným, nebude to mít
vliv na platnost či vymahatelnost ostatních ustanovení této smlouvy. Smluvní strany se zavazují
nahradit neplatné nebo nevymahatelné ustanovení novým ustanovením, jehož znění bude
odpovídat úmyslu vyjádřenému původním ustanovením a touto smlouvou jako celkem.
15.6 Právní vztahy ve smlouvě neupravené se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb.,
občanského zákoníku. Je-li nebo stane-li se některé ustanovení této smlouvy neplatným či
neúčinným, nedotýká se to platnosti a účinnosti ostatních ustanovení této smlouvy. Smluvní
strany se v tomto případě zavazují dohodou nahradit ustanovení neplatné a/nebo neúčinné
ustanovením novým, které by nejlépe odpovídalo původně zamýšlenému účelu původního
ustanovení.
10
15.7 Smluvní strany se vzájemně dohodly, že veškeré spory, které se jim nepodaří vypořádat smírně,
budou předloženy k rozhodnutí soudu v České republice dle sídla Dodavatele. Jednacím
jazykem bude český jazyk.
15.8 Tuto Smlouvu lze změnit pouze oboustranně potvrzeným smluvním ujednáním ve formě
dodatku ke smlouvě, podepsaným oprávněnými zástupci obou Smluvních stran.
15.9 Tato Smlouva je vyhotovena ve dvou stejnopisech v listinné podobě s platností originálu,
z nichž Objednatel obdrží jedno a Dodavatel jedno vyhotovení.
V Praze dne 7.9.2018 V Praze dne 7.9.2018
Za prodávajícího – Bosch Termotechnika s.r.o.
Podpis: Podpis:
Jméno: Jméno:
Funkce Prokurista Funkce Vedoucí servisního odd.
Za kupujícího – KH TEBIS s.r.o.
Podpis: Podpis:
Jméno: Jméno:
Funkce Jednatel Funkce

Aktuální verze souboru

Jméno souboru: application/x-dosexec wordicon.exe
Velikost: 2.88 MB
Aktuální verze souboru: 22.11.2018 10:22:45
Otisk MD5: a8dc5cc29ad3b5608c4028a2fc64b8fd
Otisk SHA256: d4f2952e1b70153f9711554054fb786fcfff571ab519e55757cfafebb876c05a