Smlouva: Rámcová dohoda o dodávce kogeneračních jednotek (opravená)

Informace o smlouvě

stav E-ZAK Zveřejněno
Smlouva je veřejně přístupná.

DBID: 1152
Datum uzavření smlouvy: 29.06.2018
Rámcová dohoda: Ano
Vícestranná smlouva: Ne
Anonymizace metadat: Ne
Zadavatel je: plátce
Cena v Kč bez DPH: 18 238 664,00
Cena v Kč vč. DPH: 18 238 664,00

Název (předmět)

Rámcová dohoda o dodávce kogeneračních jednotek (opravená)

Stručný popis

RÁMCOVÁ SMLOUVA O DODÁVCE KOGENERAČNÍCH JEDNOTEK


KH TEBIS s.r.o.



se sídlem:

Kutná Hora, Puškinská 641, PSČ 28401

IČO:

47542713

DIČ:

CZ47542713

zastoupena:

Martinem Suchánkem, jednatelem





dále jen jako „Objednatel“









Bosch Termotechnika s.r.o.



se sídlem:

Průmyslová 372, 108 00 Praha 10

IČO:

18953573

DIČ:

CZ18953573

zastoupen:

Robert Vogt, jednatel

zapsán v obchodním rejstříku:

vedeného u Městského soudu v Praze C 121629

dále jen jako „Zhotovitel“





a



Objednatel a Zhotovitel budou označovaní jednotlivě jako „Smluvní strana“, a společně jako „Smluvní
strany“,



uzavírají v souladu s ustanovením § 1746 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění
pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“), tuto



RÁMCOVOU SMLOUVU O DODÁVCE KOGENERAČNÍCH JEDNOTEK

(dále jen „Smlouva“)



v rámci veřejné zakázky s názvem

„Výměna 4 kusů kogeneračních jednotek na kotelnách Hlouška a Šipší“




PREAMBULE

A. Tato Smlouva je Smluvními stranami uzavírána na základě výsledku zadávacího řízení na veřejnou
zakázku s názvem „Výměna 4 kusů kogeneračních jednotek na kotelnách Hlouška a Šipší".
Vzhledem ke skutečnosti, že nabídka Zhotovitele byla vybrána jako vítězná, byla zhotoviteli
přidělena. Výběrové řízení proběhlo v souladu se zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných
zakázek, v platném znění.
B. Zhotovitel závazně prohlašuje, že je oprávněn podle platných právních předpisů, kvalifikace a
svých odborných znalostí plnit úkony a operace obsažené v předmětu této Smlouvy a bude
v maximální míře chránit zájmy Objednatele před veškerými ztrátami, škodami a zbytečnými
výdaji. Zhotovitel rovněž prohlašuje, že je odborníkem ve smyslu občanského zákoníku.
C. Všechny Objednatelem zadané parametry veřejné zakázky jsou závaznými smluvními podmínkami
a jsou nedílnou součástí této Smlouvy. V případě rozporu mezi nabídkou Zhotovitele a touto
Smlouvou nebo s parametry veřejné zakázky jsou pro Smluvní strany závazné údaje uvedené ve
Smlouvě.
D. Jelikož mezi Smluvními stranami bude docházet ke sdělování informací, které Smluvní strany
považují za důvěrné, je účelem této Smlouvy upravit také podmínky chování Smluvních stran
vzhledem k nakládání s důvěrnými informacemi získanými v průběhu spolupráce na základě této
Smlouvy, i před jejím zahájením.
E. Smluvní strany se při plnění této Smlouvy zavazují postupovat ve vzájemné shodě a respektovat
práva druhé Smluvní strany. Smluvní strany se zavazují vzájemně se informovat o všech
skutečnostech, které jsou nebo mohou být důležité pro řádné plnění této Smlouvy.
F. Smluvní strany jsou povinny postupovat při zajišťování předmětu plnění Smlouvy s náležitou
odbornou péčí, dle svého nejlepšího vědomí a dodržovat všechna práva a povinnosti stanovené
níže touto Smlouvou.




ČLÁNEK I.


ÚČEL A PŘEDMĚT SMLOUVY

1. Smluvní strany si touto Smlouvou upravují podmínky, na základě kterých budou uzavírány mezi
Objednatelem a Zhotovitelem dílčí, realizační smlouvy, jejichž obsah je stanoven touto Smlouvou
(dále jen „Realizační smlouvy“, případně v jednotném čísle „Realizační smlouva“). Smluvní strany
si zároveň touto Smlouvou stanoví práva a povinnosti závazná při provádění předmětu Realizačních
smluv, stanoví rámec vzájemných právních vztahů a stanoví práva a povinnosti při zajištění servisu
díla v rozsahu plnění poskytnutého na základě Realizačních smluv.
2. Předmětem Realizační smlouvy je závazek Zhotovitele provést na svůj náklad a nebezpečí pro
Objednatele dílo a splnit s dílem související závazky a závazek Objednatele dílo převzít a zaplatit
sjednanou cenu díla.


Dílem se rozumí zejména

a) vypracování projektové dokumentace,
b) obstarání a zajištění veškerých administrativních náležitostí k realizaci díla, zejména
stavebního povolení,
c) demontáž stávajících kogeneračních jednotek,
d) dodávka, instalace a zprovoznění 4 kusů nových kogeneračních jednotek a technologie a s tím
související veškeré dodávky, montáže, stavební práce, zkoušky a služby potřebné k úplnému
provedení díla a k jeho uvedení do provozu,



Podrobná specifikace díla a související požadavky jsou uvedeny v Příloze č. 1 – Technické a funkční
parametry dodávaného zařízení, která tvoří nedílnou součást této Smlouvy.

3. Zhotovitel se zároveň touto Smlouvou zavazuje bezplatně zajistit nepřetržitý on-line přístup
s možností odečtu provozních parametrů kogenerační jednotky v rozsahu uzavřených Realizačních
smluv.
4. Projektovou dokumentací se pro účely této Smlouvy rozumí Projekt pro stavební povolení
vypracovaný v souladu s obvyklými standardy v dané oblasti. Zhotovitel se zavazuje Projektovou
dokumentaci vyhotovit v termínu uvedeném v čl. II. odst. 1 Smlouvy a v tomto termínu také předat
Příslušenému stavebnímu úřadu.
5. Smluvní strany současně s Realizační smlouvou uzavírají servisní smlouvu, která upravuje
pravidelnou údržbu technologie po dobu patnácti (15) let nebo 50 000 mth (dle toho, která
skutečnost nastane dříve) po předání díla ve smyslu čl. VII. této Smlouvy.
6. Zhotovitel garantuje originální náhradní díly po celou dobu životnosti kogenerační jednotky,
minimálně však po dobu patnácti (15) let / 50 000 mth (dle toho, která skutečnost nastane dříve).




ČLÁNEK II.


TERMÍNY A MÍSTO PLNĚNÍ DÍLA

1. Zhotovitel se zavazuje provádět dílo dle následujícího časového harmonogramu:




Termín realizace

Zpracování projektové
dokumentace, včetně předložení
příslušenému stavebnímu úřadu

do tří měsíců ode dne podpisu Realizační smlouvy

Zahájení montážních prací

do deseti týdnů ode dne schválení projektové
dokumentace ze strany příslušného Stavebního úřadu

Předání díla ke zkušebnímu provozu

do čtyř týdnů od zahájení montážních prací, u první
Realizační smlouvy do 30. 9. 2018

Protokolární předání a převzetí díla
dle čl. VII. odst. 2 Smlouvy

do čtyř týdnů ode dne předání díla do zkušebního
provozu, u první Realizační smlouvy do 30. 10. 2018





(dále jen „časový harmonogram“).

2. Místem plnění jsou blokové kotelny KH TEBIS – kotelna Hlouška na adrese Puškinská č.p. 641, a
dále kotelna Šipší na adrese Ortenova č.p. 184, obě 284 01 Kutná Hora (dále jen „Staveniště“ nebo
„Kotelna“).
3. Zhotovitel bere na vědomí, že dílo bude realizováno za plného provozu Kotelny.
4. Objednatel si vyhrazuje právo při podstatném porušení termínu dle časového harmonogramu
uzavřít smlouvu o dílo s jiným Zhotovitelem za účelem dokončení díla řádně a včas. V takovém
případě nese náklady v plném rozsahu Zhotovitel. Za podstatné porušení termínu se považuje
prodlení delší než třicet (30) kalendářních dnů oproti termínu sjednaném v časovém
harmonogramu.











ČLÁNEK III.


CENA DÍLA

1. Sjednaná cena za provedení celého díla je 18.238.664,- Kč bez DPH (slovy:
osmnáctmilionůdvěstětřicetosmtisícšestsetšedesátčtyři korun českých bez daně z přidané
hodnoty). Cena za provedení dodávek, služeb a stavebních prací dle Realizační smlouvy bude
uvedena v každé Realizační smlouvě a bude poměrně odpovídat ceně sjednané za provedení
celého díla dle rozsahu Realizační smlouvy a cenám jednotlivých položek dle Výkazu Výměr.
2. Cena je stanovená jako cena pevná a zahrnuje cenu za zařízení Staveniště, vodné, stočné,
elektrickou energii, teplo, odvoz a likvidaci odpadů, náklady na skládky sutě a vybouraných hmot,
náklady na používaní zdrojů a služeb až do skutečného skončení díla, náklady na zhotovování,
výrobu, obstarání, přepravu věcí, zařízení, materiálů, dodávek, náklady na případné dopravní
značení, náklady na řízení v souvislosti s vydáním kolaudačního rozhodnutí, průkaz energetické
náročnosti budovy, dokumentaci skutečného provedení stavby, pojištění, daně, poplatky,
ubytování, stravné a dopravu pracovníků, náklady na zřízení identifikačních a informačních tabulí
na Staveništi a jakékoliv další výdaje Zhotovitele související s plněním této Smlouvy.
3. Zhotovitel není oprávněný měnit cenu, a to ani v souvislosti s inflací české koruny, změnou
hodnoty kursu české koruny vůči zahraničním měnám či jinými faktory s vlivem na měnový kurz a
stabilitu měny. Změna ceny je možná pouze v případě, že v průběhu realizace díla dojde ke změnám
sazeb DPH. V tomto případě bude celková cena upravena podle výše sazeb DPH platných v době
vzniku zdanitelného plnění.




ČLÁNEK IV.


FAKTURACE A PLATEBNÍ PODMÍNKY

1. Cena díla bude hrazena na základě faktur následovně:




Termín vystavení faktury

Výše

1. fakturace

do pěti (5) dnů ode dne podpisu Realizační
smlouvy

40 % ceny díla dle Realizační
smlouvy ve smyslu čl. III. odst.
1 Smlouvy

2. fakturace

do pěti dnů (5) dnů ode dne předání díla ke
zkušebnímu provozu dle čl. VII. odst. 1
Smlouvy

40 % ceny díla dle Realizační
smlouvy ve smyslu čl. III. odst.
1 Smlouvy

3. fakturace

do pěti dnů () dnů ode dne protokolárního
předání a převzetí díla dle čl. VII. odst. 2
Smlouvy

20 % ceny díla dle Realizační
smlouvy ve smyslu čl. III. odst.
1 Smlouvy





2. Smluvní strany sjednávají splatnost faktur nejméně třicet (30) dní od doručení faktury.
3. Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu dle zákona č. 235/2004 Sb., o dani
z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů. Na faktuře musí být mimo jiné uveden odkaz
na tuto Smlouvu, název díla, specifikovaný předmět plnění, razítko a podpis osoby oprávněné
k vystavení faktury. Přílohou faktury musí být protokol o předání a převzetí díla.
4. V případě, že faktura nebude obsahovat zákonem stanovené nebo dohodnuté náležitosti
sjednané v této Smlouvě, je Objednatel oprávněn fakturu Zhotoviteli vrátit a písemně požádat
Zhotovitele o odstranění zjištěných nedostatků. Splatnost uvedená v odst. 1 tohoto článku začne
v takovémto případě běžet až ode dne doručení opravené faktury.



5. V případě prodlení s předložením faktury je Objednatel oprávněný vyúčtovat Zhotoviteli smluvní
pokutu ve výši 1.000 Kč za každý kalendářní den prodlení.
ČLÁNEK V.


PRÁVA A POVINNOSTI OBJEDNATELE

1. Objednatel umožní Zhotoviteli přístup na Staveniště v rozsahu potřebném pro řádné a včasné
zhotovení díla podle této Smlouvy a podle Realizační smlouvy.
2. Objednavatel umožní Zhotoviteli k termínu započetí prací v souladu s touto Smlouvou napojení se
na zdroj elektrické energie, příp. jiných potřebných energií a médií, přičemž náklady použitých
energií a médií nese Zhotovitel.
3. Objednatel je oprávněn průběžně kontrolovat provádění díla. V případě, že Objednatel zjistí, že
Zhotovitel provádí dílo v rozporu s ujednáním stanoveným v této Smlouvě nebo Realizační
smlouvě, je Objednatel oprávněn požadovat po Zhotoviteli odstranění vad vzniklých vadným
prováděním díla a dílo provést řádným způsobem. V případě, že Zhotovitel vady neodstraní, je
Objednatel oprávněn od této Smlouvy odstoupit, anebo odstranit vady na náklady Zhotovitele
třetí sobou.
4. Objednatel se zavazuje poskytovat Zhotoviteli po celou dobu provádění díla součinnost.




ČLÁNEK VI.


PRÁVA A POVINNOSTI ZHOTOVITELE

1. Zhotovitel je oprávněn plnit dílo za pomocí poddodavatelů, vyjma dodávky hlavní technologie
kogenerace, kterou se Zhotovitel zavazuje dodat osobně. Za hlavní technologii kogenerace je pro
tento účel považována část zakázky, která je v přiloženém výkazu výměr označena jako dodávka
kogenerační jednotky. Zhotovitel není oprávněn vytvářet stupně dodavatelského řetězce vyšší
než 2. úrovně – tj. poddodavatel Zhotovitele. V opačném případě má Objednatel právo od této
Smlouvy odstoupit. V případě, že Zhotovitel bude plnit předmět Smlouvy za pomocí
poddodavatelů, odpovídá, jako by plnil sám.
2. Zhotovitel je povinen řídit se pokyny Objednatele. Zhotovitel se zavazuje při provádění díla
postupovat s odbornou péčí, provést dílo na své náklady a nebezpečí, řádně a včas, bez vad a
nedodělků a v souladu s touto Smlouvu a jejími přílohami. Zhotovitel je povinen po celou dobu
platnosti této Smlouvy disponovat platným oprávněním a povolením potřebným k provedení díla
v souladu s obecně platnými právními předpisy a touto Smlouvou. Zhotovitel se dále zavazuje
realizovat dílo dostatečným počtem vlastních zdravotně způsobilých zaměstnanců tak, aby bylo
dílo Objednateli odevzdáno včas.
3. Zhotovitel je povinen při plnění předmětu této Smlouvy a Realizačních smluv dodržovat obecně
závazné platné právní předpisy a platné technické normy ČR, ČSN, EN a další obecně závazné a
doporučené předpisy a metodika.
4. Zhotovitel se dále zavazuje dodržovat platné právní předpisy upravující bezpečnost a ochranu
zdraví při práci, ochranu před požárem, ochranu životního prostředí, prevenci závažných
průmyslových havárií a odpadové hospodářství. Zhotovitel současně odpovídá za důsledné
dodržování pořádku na Staveništi a v jeho nejbližším okolí.
5. Zhotovitel je povinen oznámit Objednateli bez zbytečného odkladu zjištění skrytých překážek,
které znemožňují provedení díla dohodnutým způsobem či v dohodnutém termínu.
6. Zhotovitel bere na vědomí, že se stává držitelem veškerých odpadů, které vzniknou při provádění
díla. Zhotovitel se zavazuje při nakládání s odpady dodržovat platné všeobecně závazné právní
předpisy upravující odpadové hospodářství. Zhotovitel zajistí na své náklady roztřízení, nakládku,
přepravu a likvidaci ostatního a nebezpečného odpadu u osob oprávněných k nakládání



s odpadem, které disponují platným povolením k této činnosti. V případě vzniku kovového
odpadu Zhotovitel zabezpečí jeho roztřízení na místě určeném Objednatelem a naložení do
kontejnerů přistavených Objednatelem.
7. Škody způsobené při provádění díla nese Zhotovitel a odpovídá za tyto škody ve smyslu ustanovení
občanského zákoníku a souvisejících předpisů.
8. Zhotovitel se zavazuje použít při realizaci díla materiály, výrobky a zařízení v kvalitě dle
technického popisu a daného standardu kvality prováděných prací ve znění ustanovení této
Smlouvy. Práce, které vykazují již v průběhu provádění nedostatky, musí Zhotovitel nahradit
bezvadnými pracemi.
9. Zhotovitel je povinen zabezpečit, aby všichni jeho pracovníci byli vybaveni předepsanými
ochrannými pomůckami v souladu s platnými právními předpisy. Pracovní oděvy pracovníků musí
být označeny obchodním jménem nebo logem Zhotovitele.
10. Výsledek činnosti, který je předmětem této Smlouvy, není Zhotovitel oprávněn poskytnout jiným
osobám, než Objednateli.
11. Areál Objednatele je nekuřáckým areálem a kouření je umožněno pouze na k tomu vyhrazených
místech.




ČLÁNEK VII.


PŘEDÁNÍ A PŘEVZETÍ DÍLA

1. Zhotovitel se zavazuje předat Objednateli dílo nejpozději v termínu uvedeném v čl. II. odst. 1
Smlouvy do zkušebního provozu, který bude trvat po dobu maximálně čtyř (4) týdnů, v rámci
kterého Objednatel prověří funkčnost a bezvadnost prováděného díla. O předání díla do
zkušebního provozu bude smluvními stranami sepsáno písemné potvrzení o předání do zkušebního
provozu. V průběhu zkušebního provozu je Objednatel oprávněn požadovat po Zhotoviteli
odstranění případných nedostatků bránících v bezvadném užívání díla.
2. Dílo vymezené Realizační smlouvou bude splněno protokolárním předáním díla Objednateli.
Zhotovitel vyzve písemně Objednatele v dohodnuté lhůtě, nejméně však pět (5) pracovních dnů
předem, k protokolárnímu předání a převzetí dokončeného díla. Dokončením díla se rozumí
vyklizení místa plnění, předání dokladů o předepsaných zkouškách a revizích, případně dalších
dokladů nutných k řádnému užívání díla, včetně bezvadného provedení komplexního odzkoušení.
3. Protokol o předání a převzetí díla musí obsahovat zejména:
a. Identifikační údaje Smluvních stran;
b. Název díla, identifikace této Smlouvy a příslušné Realizační smlouvy;
c. Datum počátku provádění díla;
d. Jména zástupců Smluvních stran, kteří potvrdí odevzdání a převzetí díla;
e. Jména dalších osob přítomných předání a převzetí díla (např. projektant);
f. Odchylky díla, včetně jejich důvodů;
g. Seznam odevzdané dokumentace;
h. Úspěšné výsledky požadovaných zkoušek a testů, zejména:
(1) zkouška účinnosti výroby elektřiny a deklarované celkové účinnosti KGJ v délce jedné
výrobní směny (min. 8 hod vcelku) pro každou KGJ (min. celková účinnost 90,0%);
(2) měření obsahu emisí NOx ve spalinách pro každou KGJ (max. 250 mg NOx/Nm3),
(3) měření hlučnosti na výstupu spalin z komína pro každou KGJ (max. 65,0 dB(A)).









i. Soupis vad a nedodělků, které nebrání bezpečnému a bezproblémovému používání díla a
termíny jejich odstranění;
j. Vyjádření účastníků přítomných předání a převzetí díla;
k. Datum a čas předání a převzetí díla;
l. Podpisy zástupců Smluvních stran a dalších účastníků přítomných předání a převzetí díla.





4. Objednatel si vyhrazuje právo dílo nepřevzít v případě, že má dílo takové vady a nedostatky, které
brání bezpečnému a bezproblémovému používání díla, nebo dílo není v souladu s touto Smlouvou,
Realizační smlouvou nebo jejími přílohami (zejména v případě, že jednotlivá KGJ nebo všechny
nebudou dosahovat deklarovaných technických a provozních parametrů. O takových vadách a
nedostatcích díla Smluvní strany sepíší protokol, ve kterém uvedou termín jejich odstranění.
Zhotovitel je povinen na vlastní náklady opravit dílo, a to i opakovaně.
5. V případě, že se bude jednat o neodstranitelné vady (např. nižší účinnosti, vyšší hlučnost či
emise), je objednatel oprávněn požadovat slevu z ceny díla, anebo kogenerační jednotky
demontovat a vrátit zhotoviteli vč. nárokování všech vzniklých škod.




ČLÁNEK VIII.


NEBEZPEČÍ ŠKODY

1. Nebezpečí škody na díle nese během realizace výlučně Zhotovitel, ledaže prokáže zavinění ze
strany Objednatele.
2. Nebezpečí škody na díle přechází ze Zhotovitele na Objednatele po předání a převzetí díla
Objednatelem dle čl. VII. odst. 2 této Smlouvy.
3. V případě, že kogenerační jednotky či dílo jako celek bude vykazovat neodstranitelné vady, a obě
smluvní strany se v přiměřeně dlouhé době 30 dnů od neúspěšného předání a převzetí díla
nedohodnou na smluvní slevě z ceny díla, vyzve objednatel Zhotovitele k uhrazení jím stanovené
slevy z ceny díla nebo k demontáži té části díla, která vykazuje neodstranitelné vady, a to v termínu
do 14 dnů od této výzvy. V případě, že zhotovitel tuto specifikovanou část díla nedemontuje a
dotčené prostory nevyklidí, je objednatel oprávněn tuto vadnou část díla odborně demontovat
sám a uskladnit na vhodném místě, vše na náklady zhotovitele. Zároveň je objednatel oprávněn
požadovat úhradu všech souvisejících nákladů a škod, které tímto způsobem objednateli vzniknou.




ČLÁNEK IX.


ZÁRUKA ZA JAKOST A ODSTRANĚNÍ VAD

1. Zhotovitel poskytuje Objednateli záruku za jakost díla v délce 60 měsíců ode dne převzetí díla
Objednatelem. Doba trvání záruky za jakost začne plynout ode dne, kdy Objednatel převezme dílo
ve smyslu čl. VII. odst. 2 této Smlouvy. Zhotovitel poskytuje záruku na účinnost dodaných
kogeneračních jednotek v délce 180 měsíců, nebo 50 000 mth (dle toho, co nastane dříve).
Účinností kogenerační jednotky pro účely záruky se rozumí naměřená tepelná účinnost +
naměřená elektrická účinnost. Celková účinnost po dobu záruky nesmí klesnout pod 90 %.
2. V případě, že Objednatel v průběhu trvání záruky za jakost zjistí, že dílo nebo jeho část má vady
nebo jakýmkoliv způsobem není v souladu s ujednáním této Smlouvy, Realizační smlouvy nebo
jejich příloh, je povinný zaslat Zhotoviteli bez zbytečného odkladu písemné oznámení o reklamaci,
a to doporučeným psaním nebo e-mailem. Objednatel je oprávněný zaslat Zhotoviteli oznámení o
reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do deseti (10) pracovních dnů ode dne uplynutí
doby trvání záruky za jakost, jakmile prokáže, že reklamovaná vada vznikla nebo nastala nejpozději
poslední den trvání záruky za jakost. Zhotovitel se zavazuje písemně doporučeným psaním nebo e-



mailem potvrdit Objednateli doručení reklamace nejpozději následující pracovní den ode dne
doručení písemného oznámení o reklamaci ze strany Objednatele.
3. Zhotovitel se zavazuje dostavit se na dohodnuté místo následující pracovní den od doručení
písemného oznámení o reklamaci za účelem odborné obhlídky a dohodnutí termínu a způsobu
odstranění reklamovaných vad díla, resp. vykonání jiných opatření. Následující pracovní den od
vykonání obhlídky dle předchozí věty tohoto odstavce zašle Zhotovitel Objednateli své stanovisko
k reklamaci. O způsobu odstranění vady díla rozhodne Zhotovitel s přihlédnutím na charakter vady
a po dohodě s Objednatelem.
4. O dohodnutých opatřeních a termínech odstranění vad díla Smluvní strany sepíší protokol. Není-li
dohodnuto jinak, je Zhotovitel povinný do dvou (2) pracovních dní od doručení písemné reklamace
začít s odstraňováním reklamované vady. V případě, že je vada díla zjevná a Zhotovitel odmítne
bezdůvodně podepsat protokol o vadách, anebo do protokolu uvede, že vady v dohodnutém
termínu neodstraní, Objednatel je oprávněný po předchozím písemném oznámení Zhotoviteli vady
díla odstranit sám, nebo jejich provedením pověřit jinou osobu. Takto vzniklé náklady je Zhotovitel
povinen uhradit Objednateli do čtrnácti (14) dnů ode dne doručení faktury. Tímto se Zhotovitel
nezbavuje odpovědnosti za dílo jako celek ani jeho jednotlivých částí.
5. V případě hrozby bezprostředního rizika, že provádění celého díla, jeho bezpečnost, bezpečnost
osob nebo životního prostředí bude závažným způsobem ohrožena v důsledku zjištěných vad díla,
je Objednatel oprávněn odstranit vady díla sám bez ztráty záruk dle této Smlouvy. Objednatel se
zavazuje do dvou (2) pracovních dnů ode dne odstranění vad díla informovat o této skutečnosti
Zhotovitele.
6. Veškeré náklady spojené s odstraněním reklamovaných vad díla nese v celém rozsahu Zhotovitel.
7. V případě, že Zhotovitel nebude reagovat na výzvy Objednatele, nedostaví se na odbornou
obhlídku reklamované vady dle odst. 3 tohoto článku, nezačne s odstraňováním vad díla dle odst.
4 tohoto článku, anebo vady neodstraní v dohodnutém termínu, Objednatel je oprávněn
požadovat po Zhotoviteli následující smluvní pokuty za porušení povinností:
a. v případě prodlení do tří (3) pracovních dnů ve výši 3.000 Kč za každý započatý kalendářní
den prodlení,
b. v případě prodlení delším než tří (3) pracovní dny ve výši 6.000 Kč za každý započatý
kalendářní den prodlení.



8. Doba od uplatnění práva z vadného plnění ze strany Objednatele do doby, než Objednatel
opravené dílo od Zhotovitele převezme, se do záruční doby nepočítají. V případě, že dojde
k výměně celého díla, resp. její části, začne plynout nová záruka za jakost díla v délce dle odst. 1
tohoto článku ode dne převzetí díla, resp. části díla.
9. Neodborná nebo chybná obsluha, jakož i opravy provedené Objednatelem nebo třetí osobou
nezbavuje Zhotovitele záruční povinnosti jako takové. Zhotovitel nebude v daném případě
odpovídat za vadu díla způsobenou neodbornou nebo chybnou obsluhou nebo opravou
provedenou Objednatelem nebo třetí osobou.
10. Zhotovitel se zavazuje dodat dílo bez právních vad a nároků třetích osob. Zhotovitel garantuje, že
na díle ani žádné její části, nebudou váznout žádná práva třetích osob. V opačném případě
Zhotovitel odpovídá Objednateli za jakoukoliv škodu, která Objednateli vznikne porušením tohoto
závazku a nepravdivostí tohoto prohlášení, a zavazuje se na vlastní náklady odstranit právní vady
díla. V případě, že to není možné, je Zhotovitel povinen v plném rozsahu nahradit škodu
Objednateli, jakož i třetím osobám. Za nároky vznesené proti Objednateli třetí osobou v souvislosti
s porušením průmyslových a autorských práv, které souvisejí s dílem, odpovídá Zhotovitel.
11. Pokud budou mít vady díla a jejich odstraňování po dobu trvání záruky za jakost za následek
omezení provozu díla nebo jiných zařízení Objednatele, které s provozem díla souvisejí, je
Objednatel oprávněn vyúčtovat Zhotoviteli škodu a ušlý zisk, který tímto Objednateli vznikl.



12. Zhotovitel odpovídá za škody způsobené Objednateli a třetím osobám při provádění díla.
Zhotovitel je povinen provádět dílo tak, aby nezpůsobil škodu na majetku Objednateli ani třetím
osobám.
13. Uplatněním práv ze záruky za jakost nejsou dotčena práva Objednatele na uhrazení smluvní pokuty
a náhradu škody související s vadným plněním.




ČLÁNEK X.


PRAVIDELNÁ ÚDRŽBA TECHNOLOGIE (SERVIS)

1. Zhotovitel se zavazuje provádět po dobu patnácti (15) let nebo 50 000 mth (dle toho, co nastane
dříve) ode dne, kdy Objednatel převezme dílo ve smyslu čl. VII. odst. 2 této Smlouvy pravidelnou
údržbu technologie (servis).
2. Cena za pravidelnou údržbu technologie je Smluvními stranami sjednána na částku 684.400,- Kč
bez DPH za 1 kalendářní rok při plánovaném proběhu 3.000 motohodin za rok (slovy:
šestsetosmdesátčtyřitisícčtyřista korun českých bez daně z přidané hodnoty). Cena za pravidelnou
údržbu bude stanovená v Realizačních smlouvách.
3. Pravidla a podmínky pravidelné údržby technologie v rozsahu uzavřených Realizačních smluv jsou
ujednány v samostatné servisní smlouvě, kterou Smluvní strany uzavírají současně s touto
Smlouvou.




ČLÁNEK XI.


SMLUVNÍ POKUTY A SANKCE

1. Při prodlení Zhotovitele s plněním termínu dle časového harmonogramu uvedeného v čl. II. odst.
1 Smlouvy je Zhotovitel povinen zaplatit smluvní pokutu ve výši 10.000 Kč a za každý započatý
kalendářní den prodlení.
2. V případě prodlení Zhotovitele s odstraněním záručních vad se Zhotovitel zavazuje zaplatit
smluvní pokutu ve výši 10.000 Kč za každý i započatý kalendářní den prodlení.
3. V případě, že Zhotovitel poruší povinnost mlčenlivosti sjednanou v čl. XIV. této Smlouvy, je
Zhotovitel povinen uhradit Objednateli smluvní pokutu ve výši 100.000 Kč, za každé dílčí
porušení této povinnosti.
4. Zhotovitel je srozuměn se skutečností, že zaplacením smluvní pokuty není dotčen nárok
Objednatele na náhradu škody, která vznikne Objednateli v souvislosti s porušením nebo
nedodržením povinností ze strany Zhotovitele dle této Smlouvy nebo Realizační smlouvy.
5. Zhotovitel je povinen uhradit smluvní pokutu, příp. náhradu škody vyúčtovanou dle této Smlouvy
do čtrnácti (14) dnů ode dne vystavení faktury Objednatelem Zhotoviteli.




ČLÁNEK XII.


JISTOTA

1. Zhotovitel se zavazuje poskytnout jistotu za řádné provedení díla ve výši 20 % z ceny díla ve formě
bankovní garance. Tuto záruku se Zhotovitel zavazuje předložit Objednateli do deseti (10) dnů ode
dne podpisu této Smlouvy. Záruka je nevypověditelná. Záruční listina musí obsahovat písemné
prohlášení banky, že uspokojí Objednatele zaplacením požadované částky na první požádání
Objednatele a bez námitek. Bankovní záruka bude platná
• do 3 měsíců ode dne převzetí do zkušebního provozu všech dílčích plnění, k jejichž
provedení vyzval Objednatel Zhotovitele v době dle čl. XIX odst. 2 této Smlouvy, nebo



• do uplynutí doby, v níž Objednatel může Zhotovitele vyzvat v souladu s čl. XIX odst. 2
této Smlouvy k uzavření Realizační smlouvy,


podle toho, která z těchto skutečností nastane později.

V případě, že z jakýchkoliv důvodů bude doba provádění díla delší, než je sjednaná v této
Smlouvě nebo Realizační smlouvě, Zhotovitel se zavazuje předložit Objednateli novou
bankovní záruku ve stejné výši a za stejných podmínek, jako záruku původní. Tuto novou záruku
bude Zhotovitel povinen udržovat až do dne odstranění všech vad, s nimiž bylo dílo převzato.
Bankovní záruka bude uvolněna až po protokolárním předáním a převzetím díla bez vad a
nedodělků podle čl. VII. této Smlouvy.



ČLÁNEK XIII.


POJIŠTĚNÍ ZHOTOVITELE

1. Zhotovitel prohlašuje, že má uzavřené platné pojistné smlouvy, a to v rozsahu pojištění uvedené
níže a zavazuje se tyto pojistné smlouvy mít po celou dobu platnosti této Smlouvy a řádně platit
pojistné. Zhotovitel je povinen předložit Objednateli na jeho požádání kopie pojistných smluv.
2. Zhotovitel udržuje dlouhodobě v rámci své podnikatelské činnosti zřízené následující pojištění za
účelem obecného krytí případně způsobených škod a toto bude i v budoucnu udržovat:
a) Pojištění podnikatelských rizik alespoň do výše 50.000.000 Kč.
b) Pojištění profesní odpovědnosti alespoň do výše 50.000.000 Kč.
3. Pojištění Zhotovitele dle čl. XIII odst. 2 této Smlouvy musí zahrnovat pojištění proti škodám
způsobených výrobkem, a to v minimální výši 50.000.000,- Kč pro jednu pojistnou událost a
jeden rok.




ČLÁNEK XIV.


NAKLÁDÁNÍ S DŮVĚRNÝMI INFORMACEMI

1. Smluvní strany konstatují, že za důvěrné považují informace uvedené v této Smlouvě a poskytnuté
některou ze Smluvních stran v souvislosti s prováděním díla, které splňují současně tato kritéria:
a. jde o informaci poskytnutou v ústní nebo v písemné formě, zejména informaci, kterou se
Smluvní strany dozvěděly v souvislosti s prováděním díla, a
b. jde o informaci, kterou lze označit za skutečnost konkurenčně významnou, určitelnou,
ocenitelnou a v příslušných kruzích běžně nedostupnou, která má být podle jejich původce
či majitele utajena.



2. Za důvěrné se rovněž považují ty informace, které jsou takto výslovně označeny. K tomuto
označení postačí vyznačení nápisu „důvěrné“ např. na obalu nosiče informací, do e-mailu, na
faxovou zprávu, či jinou písemnost.
3. Ochrany na základě tohoto článku nepožívají informace
a. které se staly veřejně přístupnými, pokud se tak nestalo porušením povinnosti jejich
ochrany Smluvní stranou,
b. dále informace získané Smluvní stranou na základě postupu nezávislého na Smlouvě a
spoluprací jí založenou, pokud je Smluvní strana schopna tuto skutečnost doložit, a
c. informace poskytnuté třetí osobou, která takové informace nezískala porušením
povinnosti jejich ochrany.






4. Obě Smluvní strany se zavazují tyto informace držet v tajnosti, bez souhlasu druhé Smluvní strany,
které se tyto informace týkají, je nezpřístupnit ani neumožnit jejich zpřístupnění třetí osobě ani
osobám, a to ani v důsledku nedbalosti. Dále se Smluvní strany zavazují, že budou tyto informace
využívat pouze k účelu, ke kterému jim tyto informace byly druhou Smluvní stranou poskytnuty.
Smluvní strany jsou povinny seznámit své pověřené pracovníky, kteří by se mohli dostat do styku
s důvěrnými informacemi, s režimem nakládání s důvěrnými informacemi.
5. Smluvní závazky týkající se ochrany důvěrných informací nezanikají ani v případě ukončení
spolupráce na základě této Smlouvy. Povinnost ochrany důvěrných informací trvá po celou dobu
jejich existence, případně do doby jejich zveřejnění či publikace.
6. Zhotovitel bere na vědomí, že Objednatel je povinnou osobou dle § 2 odst. 1 zákona
č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv
a o registru smluv, v platném znění (dále jen „Zákon o registru smluv“) a vztahuje se na něj
povinnost zveřejnit tuto smlouvu v Registru smluv. Zveřejnění Smlouvy v Registru smluv zajistí
Objednatel. Informace, u kterých není povinnost zveřejnění, budou znečitelněny v souladu
s ustanovením Zákona o registru smluv. Zhotovitel se zveřejněním obsahu této Smlouvy souhlasí.




ČLÁNEK XV.


TRVÁNÍ A UKONČENÍ SMLOUVY

1. Smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem jejího podpisu oběma Smluvními stranami.
2. Tuto Smlouvu lze ukončit kdykoliv v průběhu jejího trvání písemnou dohodou Smluvních stran.
Součástí dohody o ukončení Smlouvy musí být vypořádání všech práv a povinností Smluvních stran
vyplývajících ze Smlouvy.
3. Smluvní strany jsou oprávněny od této Smlouvy odstoupit v případě podstatného porušení
Smlouvy druhou Smluvní stranou.
4. Zhotovitel je oprávněn od Smlouvy odstoupit pouze v případě, že:
a. je Objednatel v prodlení se splněním své platební povinnosti vůči Zhotoviteli déle než třicet
(30) dnů a Zhotovitel Objednatele předem písemně upozornil na porušení povinností a stanovil
Objednateli lhůtu k nápravě ne kratší patnácti (15) dnů;
b. bude příslušným soudem pravomocně rozhodnuto o úpadku Objednatele ve smyslu zákona
č. 182/2006 Sb., insolvenčního zákona, v platném znění;
c. Objednatel vstoupí do likvidace, ať už rozhodnutím příslušného soudu nebo orgánů
Objednatele.



5. Objednatel je oprávněn od této Smlouvy odstoupit zejména v případě, že:
a. Zhotovitel bude déle než třicet (30) dnů v prodlení oproti termínům sjednaným v časovém
harmonogramu dle čl. II. odst. 1 Smlouvy;
b. Zhotovitel bude déle než třicet (30) dnů v prodlení s odstraněním vad díla dle této Smlouvy
nebo Zhotovitel opakovaně, tj. nejméně dvakrát (2 x), bude v prodlení s odstraněním vad díla;
c. v případě, že bude příslušným soudem pravomocně rozhodnuto o úpadku Zhotovitele ve
smyslu zákona č. 182/2006 Sb., insolvenčního zákona, v platném znění;
d. Zhotovitel vstoupí do likvidace, ať už rozhodnutím příslušného soudu nebo orgánů Zhotovitele.



6. Odstoupení od smlouvy musí být učiněno písemně a musí být doručeno druhé Smluvní straně.
V případě odstoupení od smlouvy zaniká tato Smlouva dnem doručení písemného odstoupení
druhé Smluvní straně. Smluvní strany se dohodly, že v případě odstoupení od smlouvy kteroukoliv



Smluvní stranou není žádná ze Smluvních stran povinna vracet druhé Smluvní straně Plnění nebo
jeho část, které byly poskytnuty (dodány) před odstoupením od Smlouvy.
7. Smluvní strana, která porušila smluvní povinnost, jejíž porušení bylo důvodem odstoupení od
Smlouvy, je povinna druhé Smluvní straně nahradit náklady s odstoupením spojené.
8. Ukončením Smlouvy nezanikají ustanovení, která mají podle zákona nebo Smlouvy trvat i po
zrušení Smlouvy. Ukončením Smlouvy především nezaniká nárok na náhradu škody nebo smluvní
pokutu dle Smlouvy. Ukončení Smlouvy se také nijak nedotýká dohody Smluvních stran o způsobu
nakládání s důvěrnými informacemi.
9. Odstoupením od této smlouvy nezanikají práva na náhradu škody, smluvní pokutu a práva
z vadného plnění.




ČLÁNEK XVI.


POSTOUPENÍ SMLOUVY

1. Smlouvu a Realizační smlouvy je možné postoupit v souladu s ustanovení § 1895 a násl.
občanského zákoníku pouze s předchozím souhlasem druhé Smluvní strany, a pokud dosud nebylo
ze Smlouvy plněno.
2. Má-li být plnění ze Smlouvy nebo Realizační smlouvy trvající nebo pravidelně se opakující, lze
Smlouvu postoupit s účinky k tomu, co ještě nebylo splněno. Pro účely postoupení Smlouvy se
vylučuje použití ustanovení § 1899 občanského zákoníku.




ČLÁNEK XVII.


VOLBA PRÁVA A PROROGACE SOUDU

1. Smlouva a Realizační smlouvy se řídí a je vykládána v souladu s právními předpisy České republiky,
bez ohledu na kolizi právních řádů.
2. Smluvní strany se zavazují, že jakékoliv spory vzniklé z této Smlouvy, nebo Realizační smlouvy
budou řešit přednostně vzájemnou dohodou. Za tímto účelem se Smluvní strany zavazují před tím,
než zahájí řízení před příslušným soudem nebo jiným státním orgánem vyvolat mimosoudní
jednání mezi Smluvními stranami Smlouvy, a to jednání oprávněných zástupců Smluvních stran.
Teprve nepodaří-li se odstranit spor týkající se této Smlouvy či právních vztahů s ní souvisejících
smírnou cestou, jsou Smluvní strany oprávněny řešit tento spor u věcně příslušného soudu v České
republice. Místní příslušnost bude určena dle sídla Objednatele.




ČLÁNEK XVIII.


VYŠŠÍ MOC

Jakékoliv neplnění, nebo zpoždění při plnění kterékoliv části této Smlouvy nebo Realizační smlouvy
nepředstavuje porušení Smlouvy a nevede ke vzniku jakéhokoliv nároku na odškodnění, pokud k němu
dojde během trvání zásahu vyšší moci a v rozsahu, ve kterém je zpoždění nebo neplnění zaviněno tímto
zásahem vyšší moci. Dotčená strana musí druhé straně do 48 hodin od okamžiku, kdy se o takovém
zásahu dověděla, zaslat sdělení o takovéto události s veškerými údaji o tomto zásahu vyšší moci a
konkrétními závazky, které tím budou dotčeny. Strana, jejíž plnění Smlouvy je zpožděno nebo
znemožněno, bezodkladně použije přiměřené úsilí pro zmírnění následků tohoto zásahu vyšší moci a
napraví tyto následky co nejdříve a obnoví plnění této Smlouvy, jakmile to bude možné po skončení
zásahu vyšší moci.




ČLÁNEK XIX.


REALIZAČNÍ SMLOUVY A DALŠÍ UJEDNÁNÍ

1. V souvislosti s uzavřením této Smlouvy se smluvní strany zavazují do 5 pracovních dnů uzavřít první
Realizační smlouvu, jejíž předmětem bude realizace díla dle článku I. odst. 2, a to minimálně
v rozsahu:
a) vypracování projektové dokumentace,
b) obstarání a zajištění veškerých administrativních náležitostí k realizaci díla, zejména
stavebního povolení,
c) demontáž 2 kusů kogenerační jednotky,
d) dodávka, instalace a zprovoznění 2 kusů nové kogenerační jednotky a technologie a s tím
související veškeré dodávky, montáže, stavební práce, zkoušky a služby potřebné k úplnému
provedení tohoto dílčího díla a k jeho uvedení do provozu.
2. Další Realizační smlouvy budou smluvními stranami uzavřeny na základě výzvy Objednatele
zaslané Zhotoviteli, a to do 10 pracovních dnů ode dne doručení výzvy. Objednatel má právo na
uzavření Realizačních smluv dle této Smlouvy do jednoho roku ode dne uzavření této Smlouvy. Ve
výzvě Objednatel uvede rozsah plnění, které vyžaduje provést. Smluvní strany v Realizační smlouvě
uvedou rozsah plnění díla (zejména rozsah demontáže, dodávky a instalace kogenerační jednotky),
cenu, jenž se Objednatel zavazuje uhradit, stanovenou v souladu s Výkazem Výměr, odkaz na tuto
Smlouvu a práva a povinnosti v ní uvedené.
3. Předmět Realizačních smluv je vymezen Výkazem Výměr. Objednatel je oprávněn po Zhotoviteli
požadovat provedení jen těch dodávek, služeb a stavebních prací, které jsou uvedeny ve Výkazu
Výměr, a to ve stanoveném množství a za stanovenou cenu. Zhotovitel je povinen tyto dodávky,
služby a stavební práce ve sjednaném množství a za stanovenou cenu provést.
4. Práva a povinnosti Smluvních stran při provádění Realizačních smluv se řídí touto Smlouvou a
obsahem Realizační smlouvy. Má se za to, že smluvní ustanovení této Smlouvy se přiměřeně stávají
součástí každé Realizační Smlouvy.
5. Pro stanovení termínů plnění druhé (a následující) Realizační smlouvy se přiměřeně použijí pravidla
dle článku II této Smlouvy s tím, že pokud v rámci těchto Realizačních smluv se nebude
vypracovávat projektová dokumentace, tak montáž díla musí být zahájena do 10 týdnů ode dne
uzavření Realizační smlouvy. Následující termíny se použijí přiměřeně.
6. Zhotovitel není oprávněn postoupit své pohledávky vzniklé z této Smlouvy nebo Realizační smlouvy
na jakoukoli třetí osobu či je učinit předmětem zástavního práva zřízeného ve prospěch jakékoli
třetí osoby.
7. Zhotovitel není oprávněn započíst jakoukoli svou pohledávku vůči pohledávkám Objednatele
vzniklým z této Smlouvy nebo Realizační smlouvy.
8. Veškerá oznámení, žádosti nebo jiná sdělení podle této Smlouvy budou činěna na níže uvedené
kontaktní adresy Smluvních stran. Kontaktní údaje Smluvních stran pro doručování jsou následující:
a. Kontaktní osoba Objednatele: xxxxxxxx, jednatel Objednatele, e-mail: xxxx@xxxx.cz,
b. Kontaktní osoba Zhotovitele: xxxxxxxx, xxxx@xxxxx.com, +420 xxx xxx xxx



9. Veškerá oznámení, žádosti nebo jiná sdělení určená příslušné Smluvní straně budou považována
za řádně učiněná, pokud budou doručena osobně, doporučenou poštou nebo e-mailem, a to na
kontaktní údaje uvedené v této Smlouvě nebo na jinou adresu, kterou příslušná Smluvní strana
písemně oznámí druhé Smluvní straně; oznámení o změně kontaktních údajů nabývá účinnosti
třetí (3.) den po jeho doručení druhé Smluvní straně nebo v pozdější den uvedený v takovém
oznámení.



10. Pokud kterákoli ze Smluvních stran nevymáhá nebo se opozdí s vymáháním kterékoli povinnosti
druhé strany nebo stran, nebo pokud nevykonává nebo se opozdí s výkonem jakéhokoli práva
podle Smlouvy nebo Realizační smlouvy, nebude mít takové nekonání či opoždění vliv na právem
danou povinnost vymáhat ani nebude považováno a zřeknutí se daného práva. Jakékoli zřeknutí
se kteréhokoli ustanovení této Smlouvy nebo Realizační smlouvy neznamená neplatnost daného
ustanovení v budoucnosti, pokud tak nebude výslovně uvedeno.
ČLÁNEK XX.


ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

1. Tato Smlouva je vyhotovena ve dvou stejnopisech s platností originálu, z nichž každá Smluvní
strana obdrží po jednom. Tato Smlouva i veškerá související dokumentace je vyhotovena v českém
jazyce.
2. Smlouvu je možné měnit či doplňovat pouze formou písemných číslovaných dodatků. Žádné změny
nebo úpravy této Smlouvy nenabydou účinnosti, pokud nebudou učiněny písemně a řádně
podepsány oběma Smluvními stranami. Za písemnou formu se pro tento účel nepovažuje výměna
e-mailových či jiných elektronických zpráv. Změna této Smlouvy jakoukoli jinou než písemnou
formou se vylučuje.
3. V případě, že některé ustanovení této Smlouvy je nebo se stane neplatné a neúčinné, zůstávají
ostatní ustanovení Smlouvy platná a účinná. Smluvní strany se zavazují nahradit neplatné a
neúčinné ustanovení této Smlouvy ustanovením jiným, platným a účinným, které svým obsahem
a smyslem odpovídá nejlépe obsahu a smyslu ustanovení původního, neplatného a neúčinného.
4. Nedílnou součástí této Smlouvy jsou následující přílohy:


Příloha č. 1 – Technické a funkční parametry dodávaného zařízení (podepsané technické či
katalogové listy a technická dokumentace kogeneračních jednotek a souvisejícího zařízení

Příloha č. 2 – Výkaz výměr

5. Smluvní strany potvrzují, že se s textem této Smlouvy seznámily před jejím podpisem a je jim znám
její význam. Dále Smluvní strany potvrzují, že veškerým ustanovením Smlouvy i jejích příloh plně a
bez jakýchkoli obtíží porozuměly a nepovažují je za nevýhodná.




NA DŮKAZ TOHO, že Smluvní strany s obsahem Smlouvy souhlasí, rozumí jí a zavazují se k jejímu
plnění, připojují své podpisy a prohlašují, že tato Smlouva byla uzavřena podle jejich svobodné a
vážné vůle prosté tísně, zejména tísně finanční.



V Praze dne 29. 6. 2018

V Praze dne 28. 6. 2018







Martin Suchánek, jednatel

Robert Vogt, jednatel

KH TEBIS s.r.o.

Bosch Termotechnika s.r.o.







Kateřina Dittel Ksandrová, vedoucí Commercial



Bosch Termotechnika s.r.o.





Zadavatel

  • Úřední název: KH TEBIS s.r.o.
  • IČO: 47542713
  • Poštovní adresa:
    Puškinská 641
    28401 Kutná Hora
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-022628

Veřejné dokumenty

Účastníci smlouvy

Dodatky smlouvy