Smlouva: Smlouva o dílo

Informace o smlouvě

stav E-ZAK Zveřejněno
Smlouva je veřejně přístupná.

DBID: 1245
Datum uzavření smlouvy: 10.10.2018
Rámcová dohoda: Ne
Vícestranná smlouva: Ne
Anonymizace metadat: Ne
Zadavatel je: plátce
Cena v Kč bez DPH: 215 020,00

Název (předmět)

Smlouva o dílo

Stručný popis

Smlouva o dílo

uzavřená ve smyslu ustanovení § 2586 a násl. z.č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku
níže uvedeného dne, měsíce a roku mezi smluvními stranami, kterými jsou:
Objednatel,
KH TEBIS s.r.o.
Puškinská 641, 284 01 Kutná Hora
IČ: 47542 713
DIČ: CZ 47542713
zapsaná u Městského soudu v Praze pod spisovou zn. C 25952
zastoupena jednatelem Martinem Suchánkem
bank. spojení ČSOB
č. úč. 000000 - 0207972069 /0300
adresa pro doručování korespondence vč. daňových
dokladů Puškinská 641 284 01 Kutná Hora
jako objednatel na straně jedné (dále jen „objednatel“)
a
zhotovitel,
Mydlochova stavební s.r.o.
Na Sioně 327, 284 01 Kutná Hora
IČ:60934158
DIČ:CZ60934158
zastoupena: Milanem Kovářem, jednatelem
jako zhotovitel na straně druhé (dále jen „zhotovitel“)
takto:
I.
Předmět smlouvy
1. Zhotovitel se zavazuje provést pro objednatele: Oplocení areálu kotelny Šipší Kutná
Hora(dle CN) a to na svůj náklad a nebezpečí a objednatel se zavazuje takto provedené
dílo převzít a zaplatit za jeho zhotovení cenu podle čl. III této smlouvy.
II.
Popis díla
1. Zhotovitel se zavazuje provést dílo s potřebnou péčí a v ujednaném čase, v souladu se
zákonnými a ostatními aplikovatelnými právními předpisy.
2. Objednatel před podpisem této smlouvy předal zhotoviteli závazné podklady pro
provedení díla.
3. Obě smluvní strany potvrzují předání a převzetí shora uvedených podkladů podpisem této
smlouvy; za autentické se přitom vždy považují ty dokumenty, které byly opatřeny
podpisy za obě smluvní strany. Dále zhotovitel prohlašuje, že se seznámil s předanou
dokumentací i veškerými dalšími skutečnostmi spojenými se zhotovením díla a tyto
informace poskytnuté objednatelem považuje za dostatečné k provedení díla.
4. Dílo obsahuje zejména: Oplocení areálu kotelny Šipší Kutná Hora ( dle CN). Spolu se
zajištěním veškerých prací a zařizovacích předmětů.
5. Veškeré změny v realizaci díla, či případné vícepráce neslučující se s projektovou
dokumentací, cenovou nabídkou a smlouvou o dílo, budou zapsány do stavebního deníku,
odsouhlaseny a podepsány oběma smluvními stranami.
III.
Cena
1. Cena díla popsaného v čl. II a přílohách této smlouvy byla předběžně dohodnuta mezi
smluvními stranami na 215 020, -- Kč
(slovy: dvěstěpatnácttisícdvacet korun českých).
Tato cena představuje výši zdanitelného plnění, k němuž bude připočtena zákonná sazba DPH,
neboť zhotovitel je plátcem daně z přidané hodnoty.
IV.
Platební podmínky
1. Cenu za dílo uhradí objednatel zhotoviteli bezhotovostně, převodem na bankovní účet.
2. V průběhu provádění díla bude zhotovitel vystavovat 1x měsíčně (vždy ke konci měsíce)
dílčí faktury vč.DPH. Přílohou každé faktury bude soupis provedených prací ve struktuře
nabídkového rozpočtu.
3. Splatnost vystavených faktur je 14 dnů ode dne předání faktury objednateli.
4. Konečná faktura bude vystavena po dokončení a předání díla a bude z ní odečtena
zálohová faktura.
5. Na všechny platby prováděné mu podle této smlouvy zhotovitel vystaví a předá
objednateli řádné daňové doklady opatřené veškerými zákonem požadovanými
náležitostmi.
6. Objednatel má právo pozastávky 10% z celkové ceny do odstranění zřejmých vad,
nedodělků a nedostatků jakosti, uvedených v zápisu o předání a převzetí díla.
7. V případě prodlení s platbou faktur uhradí objednatel zhotoviteli úrok z prodlení ve výši
0,1 % z dlužné částky za každý den prodlení.
8. V případě prodlení se stavbou po domluveném termínu dodání uhradí zhotovitel
objednateli úrok z prodlení ve výši 0,1 % z dohodnuté ceny za každý den prodlení.
9. Práce a výkony mimo rámec zadání. Dodatečně sjednané práce a výkony objednané
zadavatelem, budou oceněny v položkách a cenách nabídkového rozpočtu. Objednávka
víceprací popřípadě souhlas s jejich provedením musí být stvrzeny písemně a musí
obsahovat i cenové ujednání.
10. Zhotovitel se zavazuje přenést na své případné subdodavatele všechny příslušné závazky
vyplývající ze smlouvy o dílo.
11. Nabídkové ceny jsou pevné smluvní ceny platné do doby dokončení díla. Zhotovitel
potvrzuje, že smluvní jednotkové ceny v nabídkovém rozpočtu obsahují všechny práce a
dodávky včetně vedlejších výkonů, které jsou potřebné k řádnému úplnému a včasnému
dokončení díla v požadovaných kvalitativních parametrech.
V.
Doba plnění
1. Objednatel je povinen připravit a zhotoviteli umožnit přístup na místo zhotovení díla
v rozsahu vymezeném projektovou dokumentací, a to do 16.10.2018
2. Smluvní strany se dohodly, že termínem pro předání a převzetí díla bude 16.11.2018 dle
klimatických podmínek.
3. V této lhůtě je zhotovitel povinen dílo řádné dokončit a po provedení všech případně
předepsaných zkoušek a revizí odevzdat objednateli. Objednatel je povinen takto
provedené dílo bez vad a nedodělků bránících řádnému užívání převzít.
VI.
Odpovědnost za vady
1. Smluvní strany se dohodly na tom, že záruka za dílo trvá 24 měsíců. Zhotovitel je
povinen na vlastní náklady opravit vady a nedodělky díla, a to neprodleně po té, co se
těchto vadách dozvěděl, nejpozději je však povinen práce na opravách vad a nedodělků
zahájit ve lhůtě 10 dnů poté, co se o nich dozvěděl a vady odstranit v co nejkratším
možném termínu, nejpozději do 15-ti dnů, nebude-li z technických důvodů mezi
smluvními stranami sjednán písemnou formou jiný termín.
Zhotovitel přejímá tuto záruku za jakost díla: 24 měsíců
2. Reklamaci vady je objednatel povinen provést u zhotovitele písemně, s technickým
popisem vady. V případě, že zhotovitel neodstraní řádně a oprávněně reklamované vady
ve stanovené lhůtě, je objednatel oprávněn po dodatečné písemné výzvě zhotoviteli a
stanovení dodatečné přiměřené, nejméně pětidenní lhůty k odstranění vady, zajistit
odstranění vady a zhotovitel se zavazuje uhradit objednateli veškeré náklady vzniklé
v souvislosti s takovýmto odstraněním vad.
3. Pokud zhotovitel neodstraní vady reklamované zadavatelem ani do 15-ti dnů po uplynutí
lhůt pro odstranění vad, zavazuje se zhotovitel zaplatit smluvní pokutu ve výši 1 000,-Kč
za každý i započatý den prodlení.
VII.
Závazky objednatele a zhotovitele
1. Objednatel je oprávněn provádět průběžnou kontrolu zhotovovaného díla.
2. Zhotovitel je povinen při zhotovování díla dodržovat veškeré bezpečnostní, požární a jiné
předpisy, stejně jako případná rozhodnutí orgánů státní správy týkající se zhotovovaného
díla.
3. Zhotovitel garantuje zabezpečení průkazného splnění požadovaných parametrů výrobků i
předmětu díla uvedených v zadávací (projektové) dokumentaci.
4. Zhotovitel je povinen zajistit stavbu ode dne převzetí staveniště až do jejího dokončení
z hlediska bezpečnosti práce a zdraví osob podle platných předpisů. Náklady na veškerá
opatření a zřízení potřebných konstrukcí jsou započítána v jednotkových cenách
nabídkového rozpočtu.
5. Zhotovitel je povinen po celou dobu stavby udržovat na staveništi pořádek a čistotu. Je
povinen průběžně odstraňovat veškeré odpady a obaly. Pokud tak nebude činit, je
objednatel oprávněn zajistit pořádek a čistotu u třetí osoby na náklady zhotovitele.
Zhotovitel zajistí třídění, odvoz, skladování, likvidace, recyklace materiálů a hmot ze
stavby včetně odpadů nebezpečné povahy v souladu s příslušnými normami a předpisy,
na své náklady. Tyto náklady jsou započteny v plné výši do nabídkových jednotkových
cen.
6. Ochrana stavby proti působení nepříznivého počasí, bouří, větru, deště, zimní opatření za
mrazu a sněhu během stavby je započítána do jednotkových nabídkových cen.
7. Zhotovitel se zavazuje jmenovat odpovědného vedoucího stavby a jeho zástupce pro
předmětnou stavbu. Jméno vedoucího předem oznámí objednateli. Vedoucí nebo
zástupce bude pod dobu stavby trvale přítomen v pracovní době na stavbě. Tento
pracovník musí být plně kvalifikovaný, musí být schopen jednání se zástupcem
objednatele a s úřady. Vedoucí je zodpovědný za činnost ostatních pracovníků na stavbě,
zodpovídá za dodržování pravidel BOZP na stavbě.
8. Zhotovitel je povinen vést na stavbě stavební deník v souladu s platnou legislativou a
zápisy v něm pravidelně a včas předkládat objednateli nebo stavebnímu dozoru.
VIII.
Splnění závazku zhotovitele
1. Dílo se považuje za dokončené dnem protokolárního předání a převzetí díla - podpisem
předávacího protokolu. Součástí splnění smlouvy je provedení všech zkoušek
stanovených příslušnými předpisy a normami dle potřeby použité technologie a stavu
místa provádění díla. Objednatel nemůže odmítnout převzetí díla, pokud toto nevykazuje
žádné vady, popř. vykazuje ojedinělé závady či nedodělky, které samy o sobě nebo ve
spojení s jinými nebrání užívání a bezpečnému provozování provedeného díla.
2. O předání a převzetí předmětu díla sepíší smluvní strany písemný zápis – předávací
protokol. Předání a převzetí díla musí být osobně přítomen zmocněnec objednatele i
zhotovitele.V předávacím protokolu se uvedou i případné vady a nedodělky spolu
s uvedením termínu, do kdy se je zhotovitel zavazuje odstranit. Zhotovitel při převzetí
díla objednatelem objednateli předá tyto doklady, které tvoří přílohy předávacího
protokolu.
IX.
Změny smlouvy, odstoupení
1. Tuto smlouvu lze změnit pouze písemnými číslovanými dodatky podepsaným
oprávněnými zástupci obou smluvních stran. Toto ujednání se týká zejména podnětu
k omezení rozsahu díla nebo k jeho rozšíření nad rámec této smlouvy, popřípadě změny
použitých materiálu nebo technologií,stejně tak změny termínu pro dokončení díla.
2. Objednatel je oprávněn od této smlouvy odstoupit ze zákonných důvodů, zejména však
v případech, kdy:
• zhotovitel bezdůvodně přeruší práce na zhotovování díla a nezahájí je ani po výzvě
v přiměřené lhůtě stanovené objednavatelem,
• zhotovitel se dostane do prodlení s dokončováním jednotlivých etap díla podle čl. V,
odst. 2 této smlouvy nebo s předáním díla a toto prodlení je větší než 14 dnů,
• na zhotovitele byl prohlášen konkurz nebo zahájeno nucené vyrovnání.
3. Zhotovitel je oprávněn od této smlouvy odstoupit ze zákonných důvodů, zejména pak
v případě, jestliže je objednatel v prodlení s placením faktur větším než 21 dnů nebo
jestliže objednatel nezajistí zhotoviteli podmínky pro řádný výkon jeho činností podle
této smlouvy a tuto skutečnost nenapraví ani po písemném upozornění v dodatečné
přiměřené lhůtě poskytnuté mu zhotovitelem. V případě oprávněného odstoupení
kterékoli ze smluvních stran od této smlouvy jsou smluvní strany povinny uhradit si
navzájem účelně vynaložené náklady spojené s plněním této smlouvy a případnou
náhradu vzniklé škody.
X.
Závěrečná ustanovení
1. Tato smlouva je vyhotovena ve třech vyhotoveních, z nichž objednatel obdrží po jednom
exempláři a zhotovitel dva exempláře. Přílohami této smlouvy jsou: cenová nabídka ze
dne 24.8.2018.
2. Tyto dokumenty jsou součástí této smlouvy ve své podobě opatřené podpisy za obě
smluvní strany.
3. Veškerá předchozí ujednání mezi stranami této smlouvy týkající se jejího předmětu
pozbývají podpisem této smlouvy platnosti.
4. Nevynutitelnost nebo neplatnost kteréhokoli článku, odstavce, pododstavce nebo
ustanovení této smlouvy neovlivní vynutitelnost nebo platnost ostatních ustanovení této
smlouvy. V případě, že jakýkoli takovýto článek, odstavec, pododstavec nebo ustanovení
by mělo z jakéhokoli důvodu pozbýt platnosti (zejména z důvodu rozporu
s aplikovatelnými zákony a ostatními právními normami), provedou smluvní strany
konzultace a dohodnou se na právně přijatelném způsobu provedení záměrů obsažených
v takové části smlouvy jež pozbyla platnosti.
5. V případě vyšší moci je každá strana zproštěna svých závazků z této smlouvy a jakékoli
nedodržení (celkové nebo částečné) nebo prodlení v plnění jakéhokoli ze závazků
uloženého touto smlouvou kterékoli ze smluvních stran, bude tolerováno a tato strana
nebude odpovědná za škody nebo jinak, pokud takovéto nedodržení nebo prodlení bude
přímým nebo nepřímým důsledkem některé z příčin uvedených níže. Za vyšší moc se
považují zejména živelné události, svévolné jednání třetích osob, povstání, pouliční
bouře, stávky, pracovní výluky, bojkotování práce, obsazení majetku důležitého pro
plnění povinností vyplývajících z této smlouvy, rušení pracovního pořádku, války
(vyhlášené i nevyhlášené), změna politické situace, která vylučuje nebo nepřiměřeně
ztěžuje výkon práv a povinností z této smlouvy nebo jakákoli jiná podobná příčina.
6. Pokud nebylo v této smlouvě ujednáno jinak, řídí se právní vztahy z ní vyplývající a
vznikající platným právním řádem CR.
7. Tato smlouva nabývá účinnosti podpisem obou smluvních stran.
8. Oprávnění zástupci smluvních stran prohlašují, že si smlouvu přečetli a její text odpovídá
pravé a svobodné vůli smluvních stran. Na důkaz toho připojují své podpisy.
V Kutné Hoře dne …....................
objednatel zhotovitel
.......................................

Zadavatel

  • Úřední název: KH TEBIS s.r.o.
  • IČO: 47542713
  • Poštovní adresa:
    Puškinská 641
    28401 Kutná Hora
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-022628

Veřejné dokumenty

Účastníci smlouvy

Dodatky smlouvy