Smlouva: Objednávka na výměnu PVC a koberce v restauraci a chodba k sálu, U Lorce 57, Kutná Hora

Informace o smlouvě

stav E-ZAK Zveřejněno
Smlouva je veřejně přístupná.

DBID: 1293
Datum uzavření smlouvy: 28.11.2018
Rámcová dohoda: Ne
Vícestranná smlouva: Ne
Anonymizace metadat: Ne
Zadavatel je: plátce
Cena v Kč bez DPH: 160 136,20
Cena v Kč vč. DPH: 193 764,80

Název (předmět)

Objednávka na výměnu PVC a koberce v restauraci a chodba k sálu, U Lorce 57, Kutná Hora

Stručný popis

Výměnu cca 240m2 PVC, cca 82m2 zátěžového koberce včetně soklů, lišt a likvidace odpadu (restaurace, modrý salónek vč. chodby k sálu), KD Lorec,
U Lorce 57, Kutná Hora
(demontáž starého pvc a koberce, stěrkování podlahy, montáž nového pvc a koberce, lišt, soklů a likvidace odpadu)

Zadavatel

  • Úřední název: Město Kutná Hora
  • IČO: 00236195
  • Poštovní adresa:
    Havlíčkovo náměstí 552/1
    28401 Kutná Hora
  • Název odboru: Odbor správy majetku Městského úřadu Kutná Hora
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 646533

Veřejné dokumenty

Účastníci smlouvy

Dodatky smlouvy