Smlouva: Objednávka výměny PVC v kancelářích odboru ŽP - Radnická 178

Informace o smlouvě

stav E-ZAK Zveřejněno
Smlouva je veřejně přístupná.

DBID: 1655
Datum uzavření smlouvy: 16.10.2019
Rámcová dohoda: Ne
Vícestranná smlouva: Ne
Anonymizace metadat: Ne
Zadavatel je: plátce
Cena v Kč bez DPH: 67 508,00
Cena v Kč vč. DPH: 81 684,68

Název (předmět)

Objednávka výměny PVC v kancelářích odboru ŽP - Radnická 178

Stručný popis

Objednávka výměny PVC v kancelářích odboru ŽP - Radnická 178

Zadavatel

  • Úřední název: Město Kutná Hora
  • IČO: 00236195
  • Poštovní adresa:
    Havlíčkovo náměstí 552/1
    28401 Kutná Hora
  • Název odboru: Odbor správy majetku Městského úřadu Kutná Hora
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 646533

Veřejné dokumenty

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Smlouva, její změny a dodatky
Objednávka výměny PVC v kancelářích odboru ŽP - Radnická 178 Objednávka výměny PVC v kancelářích odboru ŽP - Radnická 178 Dokument MS Word Kaňkovský-výměna PVC_kanceláře živ.prostředí_Radnická 178-10-2019.doc 77.00 KB

Účastníci smlouvy

Název IČO Adresa Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
Petr Kaňkovský 66494362 Na Studních 70, 28401 Kutná Hora 67 508,00 81 684,68

Dodatky smlouvy

žádné dodatky k zobrazení